ПОБЕДНИЧКА СОВЕТНИЧКА ЛИСТА НА КОАЛИЦИЈАТА ”ОБНОВА НА МАКЕДОНИЈА”’ ЗА ВЕЛЕС !!!

Силна поддршка за Нада Јованова, кандидат за советник од Социјалистичката партија на Македонија🇲🇰
Чесно, одговорно и посветено, сите заедно за зачувување на нашиот убав град, негов развој и достоинствен живот за сите велешани ‼

ПОГУБНАТА И КАТАСТРОФАЛНАТА ВЛАДИНА ПОЛИТИКА ДЕНЕС ПРЕТРПЕ УШТЕ ЕДЕН ГОЛЕМ ПОРАЗ !!!

Денес победи разумот и грижата за граѓаните од страна на ВМРО-ДПМНЕ и Коалицијата „Обнова на Македонија“, наспроти бизнис интересите на фамилијата Заеви.
Имено, сакаме да ја информираме јавноста дека благодарение на заложбите и упорноста на Пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ и Коалицијата за „Обнова на Македонија“, денес владината коалиција и владејачкото мнозинство, по претходна иницијатива и барање на Пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ и Коалицијата за „Обнова на Македонија“, го повлекоа Предлог – законот за контрола на опојни дроги и психотропни супстанци, во јавноста попознат како Закон за марихуана.
Во моменти кога ситуацијата во Република Македонија е катастрофална во сите сфери од секојдневното живеење, власта предводена од Зоран Заев и СДСМ без ни малку срам, по којзнае кој пат се обиде да го протне Законот за марихуана во Собранието на Република Македонија, злоупотребувајќи го европското знаменце со цел одбегнување на дебата и аргументирана дискусија од страна на опозицијата.
Како одговорни и загрижени пратеници, за ова грубо кршење на процедурите, злоупотреба на европското знаменце и уривање на парламентарната демократија, брзо и навремено испративме допис и до делегацијата на Европската Унија и дипломатските претставништва во Република Македонија, нотирајќи ја намерата на власта на шверцерски и недемократски начин да си носи закони кои единствено се во интерес на бизнисите на врхушката на власт.
Имено, како резултат на нашата заложба и упорност, успеавме и не дозволивме овој Предлог на закон да помине на мала врата во Собранието на Република Македонија. Успеавме да докажеме дека на оваа власт најважни им се бизнис интересите и коалициските договори, а не интересите на граѓаните и решавање на нивните секојдневни проблеми кои се сурова реалност за огромен број на граѓани.
На крајот, сакаме да потенцираме и да упатиме порака до власта дека како и досега, така и отсега, Пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ и Коалицијата „Обнова на Македонија“ нема да дозволат вакви исти или слични сценарија и обиди на власта за носење на закони штетни за граѓаните, туку напротив силно и без двоумење во секоја прилика ќе ги штитиме и застапуваме интересите и барањата на граѓаните кои ги застапуваме во законодавниот дом на Република Македонија.

ПРЕДЛОГ ОДЛУКА ЗА РАЗРЕШУВАЊЕ НА МИНИСТЕРОТ ЗА ЗДРАВСТВО ВЕНКО ФИЛИПЧЕ

Пратеничката група на ВМРО-ДПМНЕ и Коалицијата „Обнова на Македонија“ ќе достави предлог одлука за разрешување на министерот за здравство Венко Филипче заради лошиот менаџмент на здравствената криза која што кулуминираше со трагичниот случај на новоизградената болница во Тетово која што се запали и за жал однесе 15 човечки животи.
Оваа предлог одлука ја засноваме на членот 68 од Уставот на Република Македонија, а слична таква предлог одлука доставиле оние кои што денеска ја критикуваат односно пратеничките групи на СДСМ и НСДП во 2013 година, 25 октомври врз основа на овој член доставиле предлог одлука за разрешување токму на оваа уставна норма.
Она го кажа Претседателот на Собранието, господинот Талат Џафери дека тој ќе одбие една ваква предлог одлука како неоснована, ние имаме едно прашање за господинот Џафери.
Дали господинот Џафери е избран од граѓаните кои што треба да ги штитиме или тој е избран за да ги штити министрите?
После една ваква катастрофа кава што беше горењето на болницата во Тетово, сметаме дека Талат Џафери треба да се стави во улога на заштита на граѓаните и конечно да искаже политичка воља оставката на Венко Филипче да биде констатирана во Собранието бидејќи после една ваква катастрофа најмалку што може Собранието да направи за граѓаните е да ја констатира оставката на Филипче, а потоа истражните органи да си ја водат работата кон тоа дали и кој сноси кривична одговорност.
Има и прашања зошто не поднесовме Интерпелација за Венко Филипче што е исто така уставна и деловничка можност, одговорот е едноставен. ВМРО-ДПМНЕ и Коалицијата „Обнова на Македонија“ пред три години поднесоа интерпелација против тогашниот министер за култура Роберт Алаѓозовски и таа интерпелација Талат Џафери три години ја криеше во фиока, никогаш не дојде на дневен ред. Имаме уште неколку тековни интерпелации поднесено против министри од тековната Влада и Талат Џафери сеуште ги чува во фиока и не се дојдени на дневен ред. Затоа, не сакаме да си играме со ваквите можности затоа што Талат Џафери се поставува како заштитник на министрите, како да е министер во Владата, а не Претседател на Собранието како граѓански демократски дом.
Затоа цениме дека оваа катастрофа во Тетово кон жртвите, нивните семејства, но и кон сите пациенти и граѓани треба да ја завршиме со констатација на оставката на министерот Филипче тука во Собранието и да се избере нов министер за здравство кој што ќе може на подобар начин да го води овој ресор.

Пожарот и одговорноста

Пожари постојат откако постои човекот. Огнот е пријател за опстанок на луѓето кога им треба греење и топлина, но често може да биде и голем непријател особено во современото урбано живеење.
Трагедијата со модуларната болница во Тетово само ја потврди неспособноста на системот да изгради рационална и ефикасна структура за здравствена заштита на граѓаните. Обични пластични, скапо платени, бараки без потврдена сигурност за животот и здравјето на луѓето.
Одговорност за тоа нема!
Но затоа “имаме” власт неспособна да се справи со огнената стихија и со последиците од неа.
Изразуваме сочувство за жртвите и нивните семејства.
Поддршката доаѓа од сите средини.
Но тоа не ја ублажува нивната болка и загуба.
Се бара одговорност и со право, а грешки има, очигедни се и мора да се утврдат.
Пожарите кои беснееја во август годинава покажаа целосна неспособност на системот за справување со огнената стихија. Одговорност за тоа сеуште нема!
Пандемијата однесе над 6100 жители, почина цел еден град.
Одговорност нема!
По Уставот надлежена институција и одговорна за сите состојби во државата е Владата. Неа ја сочинуват министри и сите треба да понесат одговорност. Во Владата се лоцира сета одговорност за жртвите, за пожарите, за криминалите, корупцијата, митото, извитопереното судство, силуваното образование, неизградени патишта, градинки, растот на задолженоста, дефицитот и др.
Оваа власт мора да си оди на чело со премиерот Заев кој се крие, не се соочува со јавноста и со сопствената одговорност.
Се крие зошто е нспособен ни одговорност да превземе.
Пледира дека е водач со решени историски прашања. А токму историјата ќе ја утврди неговата деструктивна и предавничка улога во уништувањето на македонштината, на името на државата, јазикот, историјата.
Затоа се крие.
Народот му се руга и во лице му кажува дека е неспособен. Но неговиот менатлен склоп не размислува за тоа туку како да украде повеќе, како да го зголеми профитот од фабриките за марихуана, од провизиите и се такви нешта.
Пожарите ги однесоа жртвите но ги освестија луѓето со вистински очи да ги согледаат проблемите и да изберат вистински и одговорни водачи на сите нивоа!
Да избереме водачи кои знаат, кои се посветени, национално определени, способни, храбри и одважни за својата држава Македонија.

ПОЖАРИТЕ И ПОСЛЕДИЦИТЕ

Пожари имало и ќе има, не само кај нас туку во целиот свет. Прашањето е како државата е подготвена да се справи со оваа непогода (елементарна или предизвикана), која сериозно го загрозува човековото живеење.
Пожарите во Македонија во овој август станаа сериозен проблем, не само домашен туку и меѓународен. Опасноста од проширување во соседните држави е реална и од таму се бара помош во поширок контекст од други држави и средини. Гаснењето станува меѓународна акција и тогаш се согледува колкаво е македонското заостанување во превенцијата од пожари, неинвестирањето во материјални и човечки ресурси.
Секој граѓанин се прашува дали власта и надлежните институции се подготвени за справување со пожарите и со други непогоди? Се покажа дека власта не само што не е подготвена туку е и несериозна, неделотворна и се одмара на плажа кога треба да се гаснат пожари. Нереално е дури и за неверување и предизвикува големо разочарување. А владините портпароли се трудат да ги убедат граѓаните дека власта преку интернет и телефонски ќе ги гаси пожарите
Излегува како власта да не размислувала за заштита и за безбедност на сопствените граѓани и шумскиот фонд. Тоа е серизен удар на кредибилноста на државата на меѓународен план со оглед дека се доживува како непособна и несеризна.
Штетите од пожарите се големи и допрва ќе се согледуваат, од еколошки, просторен и социо-економски аспект. Горењето го ослободува СО2, се загадува животната средина, а не се ослободува кислород од изгорените шуми. Почвата не ја прима дождовната вода, се јавуваат поплави и ерозија на земјиштето. Поплавите и ерозијата предизвикуваат дополнителна штетата кај населението со што се мултиплицираат штетите и последиците од пожарите.
Подземните води и изворите на вода се намалуваат, како и квалитетот на водата, која е загадена од пепелот кој се разнесува после пожарот. Во просек обновата на изгорениот шумски фонд трае и до 50 години со што генерации нема да можат да ги добиваат корисните ефекти од шумскиот фонд, дрво за граѓа и за огрев, шумските плодови, можности за рекреација, туризам и друго. Се намалува економската активност во сектори кои се поврзани со шумите и потоа следи невработеност, миграции и опустошување на цели региони во државата.
Последиците допрва ќе се осознаваат зошто не се трошат средства само за гаснење на пожарите туку е неопходно да се планираат за обнова на изгореното и за уништената шума, плодна земја, посеви, фарми, инфраструктура и друго. Промени во институциите се неопходни каде треба да се ангажираат стручни и способни кадри.
Затоа народот од целата држава треба да помни што, како и кој дејствувал за да ги спаси животот на граѓаните, нивниот имот, шумите или во целина флората и фауната во државата.

НЕНАСИТНОСТ И СИРОМАШТИЈА

Според податоци на Државниот завод за статистика, стапката на раст на бруто-домашниот производ за првото тримесечје од 2021 година е -1.9 %.
Доколку се има предвид дека и во изминатите три тромесчја стапката е негативна, се потврдува длабоката рецесија во Македонија.
Продолжува агонијата во државата.
Власта ја уверува јавноста дека економијата цвета, а не ја споменува рецесијата ниту предлага мерки за нејзино справување. Очигледна е манипулацијата и измената на тези за постигнување политички поени.
Власта не ја забележува ни инфлацијата која се забрзува и ги осиромашува граѓаните.
Недоволни се приходите за да се покријат трошоците на едно просечно семејство.
Осиромашуваат грѓаните и материјално, но и духовно, културолошки и за националните прашање.
Политиката која се води е со цел да се сокријат негативностите кои секојдневно се множат.
Власта ветува раст на платите, повеќе како предизборен поткуп, од колку како мерка за намалување на сиромаштијата.
Сиромаштијата е се поголема и државата е на прво место во Европа по процентот на сиромашни граѓани.
Напроти тоа елитата се загуби во својата ненаситност, што повеќе да се земе и да се потроши за лични цели, за богатење и за расипништво.
Така не се одесувале ниту колонизаторите кон колониите кои ги експлотирале безмилосно.
Елитата не ни мисли за потребите на граѓаните. Отуѓеноста и нивниот стремеж за лично изобилство доведува до постојана инфлација, раст на цените, паѓање на реалните плати, урбана и рурална сиромаштија, миграција и очекувано недостиг на храна и протести за плати и за храна.
Во услови на пандемија и пожари се спрема славење на малцинството како воени победници над мнозинството и како профитери на парите од граѓаните.
Апсурдност на малцинскиот елитизам кој е незаситен во апархејтските барања.
Превработеноста се зголемува пред избори и се случува хипервработеност во државните органи и институции.
За тоа треба пари кои власта ги позајмува.
Слоганот: „Ако немаш пари, купи си“ сфатен е буквално и се реализира преку енормно домашно и странско задолжување.
Нема граница на растот на долгот.
Финалето е: државен банкрот и потпаѓање под должничко ропство, следено со народни буни и востанија.
Бројот на функционери рапидно и непотребно се зголемува на трошок на граѓаните.
Елитата е ненаситна и сама се репродуцира и се бори за елитни позиции во државата.
За способноста на одбраните не се води сметка, важно е да се добие функција па макар и измислена.
Ненаситноста на елитите и зголемувањето на сиромаштијата водат кон намалувањето на силата на економијата и на државноста која се топи пред очите на отуѓените граѓани.
Колку порано ќе го соглдаат сето ова толку подобро за нив за да се создаде критична маса за промени во државата кои се неопходни.